lundi 7 mars 2011

Scurt moment de nebunie



Ati simtit vreodata nevoia sa aruncati un pahar cu apa/altceva in capul cuiva? Faceti-o, nici nu stiti ce pierdeti! Imaginea aia din filme e departe de adrenalina declansata in realitate si de nivelul de serotonina de dupa.
Eu am incercat senzatiile astea azi si mai ca imi pare rau ca nu am avut atata timp si/prezenta de spirit incat sa imortalizez momentul. In orice caz imi va ramane in amintire...probabil si in a celor care erau in jurul meu...
Maine imi reiau activitatea de fata serioasa. Promit.



2 commentaires:

  1. Daca simti doar nevoia si nu faci gestul cred ca n-ai rezolvat nimic!
    Tu l-ai si aruncat sau doar te-ai gândit "ce bine ar fi daca..."?

    RépondreSupprimer
  2. Si ce l-am mai aruncat! Banuiesc ca originile latine ma impiedica sa fac doar "semblant" ;))

    RépondreSupprimer