lundi 3 décembre 2012

Lista de la Cluj


Am visat tot liceul sa ajung studenta la Cluj. Ma proiectam atat de mult in acest vis, incat faceam analogii tulburatoare, gen, daca  intru la Cluj o sa ma tund "0" si apoi cum imi mai creste ciuful ma vopsesc blonda, etc... Copilarii de 18 ani. M-a ferit insa D-zeu sa ajung sa imi pun in practica naivitatile. Dar in acelasi timp m-a "ferit" sa si ajung studenta la Cluj.
Am suferit ce am suferit, apoi m-am consolat  timp de 4 ani intr-un oras din centrul tarii.
Dar nostalgia Clujului a ramas si am purtat-o in inima ani dupa ani. Asa se face ca anul acesta am ales sa zabavesc cateva zile la inceput de decembrie si sa ma incarc pozitiv pentru un nou start.
Start care l-am dat la Casa Tauffer, in muzica de jazz si Mai Tai la carafa. Cand am conceput "lista" pe care o asimilez cu "proclamatia" de la Cluj" din ale carei "dispozitii" o sa tot dau extrase pana in iunie. Suspans...

1 commentaire:

  1. Astept cu nerabdare alte "dispozitii" din "Proclamatia de la Cluj" ..sper ca vor fi unele pozitive. Luna iunie este si pentru mine una foarte importanta dealtfel...astept cu nerabdare noi dispozitii!!!

    RépondreSupprimer