samedi 19 février 2011

Va, vis et reviens

A trecut ceva vreme, deja mai mult de o luna...chiar doua... dar in Romania lucrurile se intampla cu o alta intensitate si la o alta scala. Parca timpul trece mai repede...si se munceste mai mult( sunt convinsa de asta).
Am aranjat in asa fel ca in ianuarie ca sa ma pot ocupa de un proiect in cadrul firmei in care activam inainte de a pleca din tara. Nimic mai frumos decat intoarcerea la origini...sau la sursa...
Ritmul nebunesc al zilelor care incep la 8 am si se sfarsesc la 19 pm... cafelele baute intr-un stil desantat pana simti ca iti pocnesc urechile... cultura organizationala din care am fost atatia ani parte si la care am pus umarul...
Si cate un suspin din cand in cand dupa viata tihnita din Franta... Care se uita repede, prinsa fiind in valtoarea evenimentelor...
Apoi de ceva vreme mi s-a implinit "pohta ce-am pohtit"; adica m-am intors inapoi la viata mea tihnita.
Oarecum bulversata de schimbarea de mediu si suspinand de data aceasta dupa caracteristicile noastre balcanice, dupa zgomotul, agitatia si efuziunea de sentimente pe care in ultima perioada le (re)adoptasem si care aici lipsesc cu desavarsire, in spiritul perfectionismului si snobismului frantuzesc.
"On n'est jamais si malheureux qu'on croit, ni si heureux qu'on avait espéré."
La mai mare!



Irrésistiblement - The Eccentric Opera
envoyé par bluesoram. - Regardez plus de clips, en HD !

2 commentaires:

  1. Cât este de reconfortant sa citesc lucruri în care cred si eu!

    RépondreSupprimer
  2. Bine ne-am regasit! Am urmarit cu interes "polemica" dar as fi pus prea mult suflet daca as fi intervenit ;)

    RépondreSupprimer