mardi 19 février 2013
jeudi 7 février 2013
Pâté de Foie Gras
PATE DE FICAT
(pui, porc)
- 1kg ficat
- 1 ceapa mai mare sau 2 mici
- 3-4 oua
- 1 pachet unt sau cub rama
- mustar
- piper
- sare
(pui, porc)
- 1kg ficat
- 1 ceapa mai mare sau 2 mici
- 3-4 oua
- 1 pachet unt sau cub rama
- mustar
- piper
- sare
Intr-o cratita care nu lipeste se pune ficatul imediat dupa ce se spala in apa rece (nu scurs) in foarte putin ulei.
Daca ficatul este de pui se pune si ceapa taiata solzisori, daca este de porc se pune taiat bucati si ceapa putin mai tarziu.
Se tine pe foc mic si se amesteca din cand in cand. Cand este ceapa patrunsa se mai adauga daca este cazul putina apa sa nu fie compozitia uscata ci sa fie ca si cum ar avea sos.
Cand fierbe se pun ouale intregi ca pentru ochiuri, pana se inaresc. Se pot fierbe separat in coaja de la inceput, dar din economie de timp ….
Se pun sarea si piperul (nu mult).
Se lasa putin sa se racoreasca.
Se amesteca la robot (sau prin masina de tocat) pana se incorporeaza untul si mustarul.
Se amesteca in castron totul bine si se gusta de sare piper mustar…. dupa gust.
Se tine la rece.
mardi 15 janvier 2013
Variante
A fost dar n-a fost sa fie;
A fost sa fie, dar n-a fost;
A fost sa fie si a fost. Si este...
A fost sa fie, dar n-a fost;
A fost sa fie si a fost. Si este...
vendredi 4 janvier 2013
Despre hoti cu staif
Am auzit una pe care nu pot sa nu o povestesc si virtualului. Vine o colega ieri si imi spune cu zambetul pana la urechi ca a fost pradata de hoti de Craciun( ea si familia in cauza nefiind acasa, dupa cum se banuieste). "Pai si de ce razi, zic?!" " Aaa, pai uite ca hotul a fost om educat, nu mi-a luat decat o sticla de whisky de sub brad, vreo 250 lei cati aveam cash prin casa si o preche de bocanci de munte marimea 42. Dar mi-a lasat altii in loc, marimea 44, mai uzati e drept".
Pai si sa nu fiti de acord ca Romania evolueaza?! Ca pana si hotii s-au mai cizelat?! Ca nu fura decat de ce au strict nevoie si iti mai si lasa ceva in loc, doar ti-o fi mai usoara pierderea?!
Hai noroc zic si de asa hoti sa avem cu totii parte!
mardi 1 janvier 2013
La multi ani!
Un an 2013 cu sanatate si impliniri! Cu zambete si chef de viata! Cu deschidere sufleteasca si viziuni largi! Cu toleranta! Si mai ales cu multa iubire si tihna!
jeudi 27 décembre 2012
Notre temps à nous
J'ai beaucoup aimé t'entendre hier, juste comme ça, pour le plaisir de remémorer ta voix, d'immaginer ton sourire. T'inquète, je ne suis pas tombée amoureuse...mais il y a quand même des forts sentiments qui m'ont mené vers toi, qui valent plus dans mon systeme que tout amour:
"des sentiments qui nous rassemblent
des sentiments qui nous ressemblent
des sentiments qui nous excitent
des sentiments qui nous agitent
des sentiments qui nous gagnent
des sentiments qui nous soignent
des sentiments qui nous inspirent
mes sentiments sont pour toi
mes sentiments valent pour trois..."
J'ai passé des bons moments dans ta compagnie, j'ai beaucoup apprecié les moments de tendresse ou les "scènes de menage" qu'on a fait semblant de vivre.
J'ai aimé m'abandonner toute une nuit dans tes bras, m'enfoncer entre tes épaules et me dire que je suis à l'abri de tout.
Ca m'a donné la force de pouvoir se quitter à un tel moment, comme deux amis qui sont censés de se revoir pour un café dans qq heures ou comme deux étrangers qui risquent de ne plus se revoir.
Il y a un temps pour toute chose sous les cieux...
"Un temps pour naître, et un temps pour mourir;
Un temps pour planter, et un temps pour arracher ce qui a été planté;
Un temps pour tuer, et un temps pour guérir;
Un temps pour abattre, et un temps pour bâtir;
Un temps pour pleurer, et un temps pour rire;
Un temps pour se lamenter, et un temps pour danser;
Un temps pour lancer des pierres, et un temps pour ramasser des pierres;
Un temps pour embrasser, et un temps pour s'éloigner des embrassements;
Un temps pour chercher, et un temps pour perdre;
Un temps pour garder, et un temps pour jeter;
Un temps pour déchirer, et un temps pour coudre;
Un temps pour se taire, et un temps pour parler;
Un temps pour aimer, et un temps pour haïr;
Un temps pour la guerre, et un temps pour la paix"
....et ce fut notre temps à nous...
samedi 15 décembre 2012
Inscription à :
Articles (Atom)

