mardi 17 septembre 2013

Nunta in "ungurime"

Cum revin cu drag la Cluj de fiecare data cand pot, prilejul unei nunti nu a putut fi decat motiv de bucurie. Si ce mai nunta! In primul rand petrecerea a fost ziua ca asa se poarta in zona! Apoi am mancat ciorba si sarmale servite dupa tort! Sarmale in cosulet de paine, cum se mai serveste fasolea cu ciolan. Apoi s-a furat mireasa! Si s-a furat si mirele care s-a intors pe imnul lui CFR! Si s-au furat si pantofii miresei! Si toata seara am ascultat muzica ungureasca si am auzit indemnuri rostite de husar, un fel de staroste imbracat in costum popular. Dar nu a fost niciun impediment la integrare si la distractie. La buna revenire, poate la un botez!

2 commentaires:

  1. Ce frumos se distreaza ungurii, ce bine am mâncat la (cu) ei, ce-am râs împreuna despre asa zisele probleme dintre noi! Textul asta ma unge la inima!

    RépondreSupprimer
  2. Tensiunile astea acuzate dintre romani si unguri nu sunt decat manipulari politice. Omul de rand nu vrea decat sa isi vada in liniste de viata lui, fie el roman sau ungur.

    RépondreSupprimer