lundi 16 août 2010

Sfarsit de vacanta...






















De cateva zile ma incearca o nostalgie ciudata, senzatie cunoscuta de pe vremea cand copil fiind, se sfarseau vacantele.
Desi am revenit de cateva zile, cu un "bagaj" de vreo 1700 foto, nu am gasit ragazul necesar sa aleg cateva si sa le public.
Mi-a placut la Rochelle, nu din prima clipa, caci obisnuita cu arhitectura nordica, un pic mai colorata, albul cladirilor mi-a dat pentru inceput imaginea unui oras dupa ce a traversat o epidemie de ciuma. Stiu, e ciudat, dar daca asta a fost senzatia trezita, ce sa fac?! Mai ales ca am locuit in orasul vechi, aproape de piata.
Apoi am descoperit insulele, Ile d'Aix, Ile d'Oléron et Ile de Ré si m-am indragostit subit. Ba chiar mi-am adaugat un nou obiectiv de bifat pe lista, sa imi iau o casa pe Ile d'Aix ;;;)))
Cutreierand insulele mai la pas, mai pe bicicleta, am gasit locuri de plaja extraordinare, dupa ce fusesem putin deceptionata de la Plage des Minimes.
Treptat, am inceput sa indragesc si la Rochelle, cu agitatia sa nocturna din jurul portului, cu turnurile sale si falezele numai bune de batut la pas pana la ore tarzii din noapte.
Ajunsa inapoi pe meleaguri nordice si regasind clima minunata si ploile zilnice, toate amintirile despre vacanta plina de soare si despre ocean, si-au dublat subit potentialul.
Cum e deja tarziu, ma grabesc sa plec sa dorm, tinand cont de de maine/azi reiau "travaliul".
Mai ramane gandul la saptamana din septembrie pe care o s-o petrec la Bucuresti; dar asta va fi o alta vacanta...

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire