jeudi 17 octobre 2013

Prima data

Pe Ioana de Hillerin am cunoscut-o prima data in 2002. La propriu...  Ea era intr-un turneu de teatru in orasul studentiei mele. Eu, proaspat intoarsa de la o bursa din Franta, in compania unei povesti de dragoste de atunci (drum care nu a dus la nicio biserica), am mers intr-o seara sa o vad in "Visul unei nopti de vara" unde juca alaturi de Mimi Branescu si de multi altii. "Drumul fara biserica" ii cunoscuse intr-o tabara de vara la Izvorul Muresului si mi i-a prezentat si mie. Iar eu m-am lasat purtata de magia unei seri de vara, cu miros de tei si de Shakespeare.
Nu stiam cat sunt de cunoscuti la acel moment nici ea nici Mimi. Si mai ales nu banuiam cat de cunoscuti vor deveni. Recunosc ca m-am simt putin mandra cand l-am vazut pe Mimi ani mai tarziu in "Marti dupa Craciun". Sau cand am redescoperit-o pe Ioana. Pe blog si pe Facebook in prima etapa, amuzandu-ma sa citesc despre Petru. Iar in seara asta si live, in spectacolul Prima data.
Interpretare deosebita in care am regasit putin din Ioana din seara studentiei mele cu miros de Shakespeare. Dar si o Ioana matura, care a interpretat atat de bine imboldurile care salasluiesc in fiecare femeie: "Du-te-ncolo/Vino-ncoace/Lasa-ma si nu-mi da pace!"

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire