vendredi 25 février 2011

Souvenirs d'enfance

Schimb de mesaje azi, pe Facebook:

PsyartCenter, 25 février, 08:48
"Salut. Tot incerc sa te contactez...dar....Ai imbatranit? memoria nu mai functioneaza cum trebuie?...sau iti renegi vechii prieteni...ce se intampla? Sunt eu, Gratiela!!! - am facut planurile urbanistice revolutionare ale Vanjului impreuna, am colindat dealurile impreuna si apropate am tocit banca aceea de atata stat la taina...remember?.... Ce mai faci in timpurile astea noi? (ma bucur sa te regasesc)"

Lorenee, 25 février, 16:57
"Buna, asa mesaj personalizat mai zic si eu! Am vazut si prima invitatie, insa pana sa o accept nu mai aparea in lista. Cat despre renegat, nu reneg nimic, dimpotriva, sunt in plin proces de reconstructie( mentala) a acelei portiuni de timp. Si ma bucur ca a mai ramas fixata si in cortexul altcuiva in afara de mine... ;) Ce mai faci? Ai aerul de a fi in forma, dupa blogul tau judecand. Sper sa aflu mai multe, povestite chiar de tine; cat despre mine, cum se spune, oameni noi la timpuri noi, incerc sa ma adaptez in urma schimbarii de site; bilantul inca nu e gata, probabil va mai dura destul...Pe curand, sper ;)"
-va urma-

4 commentaires:

  1. PsyartCenter? Se ocupa cu dependentele?
    Sa nu-mi spui ca sunteti în aceeasi bransa!

    RépondreSupprimer
  2. Cu de toate: droguri, alcool, jocuri de noroc, consiliere si psihoterapie pt fiecare. Nu, nu suntem in aceeasi bransa, am plecat impreuna, insa am urmat drumuri separate ;)

    RépondreSupprimer
  3. Sa fii sanatoasa si bucuroasa primavara asta si mereu!

    RépondreSupprimer
  4. Multumesc pt. urari, o primavara frumoasa si calduroasa( afara, ca in suflet avem destula caldura)!

    RépondreSupprimer